Luahan Hati


Sibuk je nak comment-comment orang. 
Jaga kain diri sendiri boleh? 
Bajet punya orang. 
Mampus la saya nak buat apa.
Asalkan saya pandai BELAJAR! 
Tak macam anda, suka sangat cerita pasal balak sepet dua kali ganda umur anda. 
Tak sunat pulak tu. 
Hahah tapi sama je la macam anda. 
Jangan nak pandai berkata-kata ya, anda. 
Kerana saya lebih tua dari anda, dan saya bukannya suka main-main macam anda.
Sebising saya pun, saya pandai malu sikit, tidak macam anda.
Memang anda sebegitu, tidak boleh lah saya nak buat apa-apa.
Jadi, contohilah saya. 
ANDA TIDAK PERLU BUAT/BERKATA APA-APA.
Kalau nak pun, silalah berbuat demikian di depan muka saya yang semestinya lagi lawa dari anda. (Hahaha eh, gelak pulak.)

Selamat mencari kamus. =)

posted under |

4 paints:

njahmat said...

haha. yang pastinya, masukan ini khas untuk orang yang tidak reti membaca bahasa melayu, ye imi? siapakah budak muda itu? muda daripada saya juga, ya? hahaha. berani dia comment terhadap awak. tentang apa? ini sangat juicy (tidak dapat cari perkataan yang boleh menggantikan juicy).. muahs.

Che Wan khairuddin said...

hahaha...sure tension giler ni...takpe therapy kat paris nanti huhuhu :p

Shazwan Azizan said...

juicy = berjus

nj, awak sungguh kolot.

ieka zazili said...

damnnn, now what is this about. gosh, updates!

Newer Post Older Post Home

It's My Blog!

My photo
If you bump into me, PLEASE SHOUT OUT MY NAME and WAVE LIKE YOU'RE CRAZY!

Recent Comments